Pre zákazníkov: +421 48 414 58 56
Váš nákupný košík je prázdny!
Hotelové zariadenia sa stávajú pre svojich hostí, akýmsi prechodným domovom. Cieľom každého hotela je zabezpečiť svojim zákazníkom, čo najväčší komfort. Preto hotelieri musia myslieť aj na drobnosti, ktoré hostí môžu prilákať a zároveň potešiť. Samozrejmosťou by mali byť osušky, župan, papuče či malé mydlá a šampóny. A čo by teda v hotelovej izbe skutočne nemalo chýbať?
Servítky či vreckovky
Mnohí zo skúsenosti vieme, že tých nie je nikdy dosť. Či vás dostala nádcha alebo ste niečo rozliali, jednorazové vreckovky či látkové obrúsky nikdy nie sú na škodu. Zlou voľbou nemusia byť ani vlhčené obrúsky. S určitosťou by nemal chýbať toaletný papier.
Šampóny a sprchové gély
Pomaly, ale isto sa tieto hygienické doplnky stávajú štandardom. Rozhodne potešia malé fľaštičky so šampónom, sprchovým gélom či kondicionérom. Hotel tak i týmto spôsobom preukazuje svoju precíznosť a dokazuje, že skutočne myslí na všetko.
Mydlá a dezinfekcia
Opäť veľmi drobný, ale predsa len pozorný detail. Malé mini mydlá v kúpeľni vždy mali a aj budú mať svoje miesto. Mydlá môžete pokojne nájsť i v tekutom stave. Rovnako je dobrou voľbou i dezinfekčný, resp. antibakteriálny gél pre rýchlu dezinfekciu rúk.
Uteráky a osušky
Hoci by mali byť uteráky na ruky i osušky na telo samozrejmosťou, nie je to vždy tak. Preto by aj na toto hostitelia a hotelieri nemali zabúdať, pretože dnes je toto vybavenie izby skutočne povinnosťou.
Župany
Či si už ten svoj zabudnete alebo ho so sebou nenosíte, nájsť župan zavesený v skrini či v kúpeľni ubytovaného hosťa určite poteší. Opäť ide o nesporný dôkaz, že hotelu na pohodlí hosťa záleží.
Papuče
Vstať z postele a okamžite na nohy nasunúť hotelové papuče nie je rozhodne na škodu. V tomto prípade ide o pomerne zriedkavý doplnok hotelovej izby, no ak hovoríme o drobnostiach, toto by mohla byť práve jedna z rozdielových.
Osviežovač vzduchu
Príjemná vôňa už pri vstupe do hotelovej izby rozhodne hosťa poteší. Či nájdete osviežovač vzduchu v zásuvke alebo objavíte voňavé esencie v inej podobe, podstatné je, že zlepšujú celkový dojem, ktorý z pobytu v hoteli máte.
Krém na topánky
Možno detail, no páni s mokasínami či dámy s lesklými topánkami sa rozhodne potešia ak pri odchode budú môcť svoje topánky naleštiť a zažiariť.
Čaj a káva
Niekto by argumentoval, že predsa je v hoteli bar, určite ale hotelier neurobí chybu, ak dá na izbu niekoľko porcií čaju a kávy. Chýbať by teda s určitosťou nemali ani šálky alebo poháre.
Drobný suvenír
Práve darček ako poďakovanie hosťovi je skutočným dôkazom toho, že svojich zákazníkov si patrične vážia. Perá, kľúčenky, diáre, karty s poďakovaním či akékoľvek iné drobnosti, ktoré vám aj po odchode pripomenú, aké krásne chvíle ste pri pobyte zažili.