Pre zákazníkov: +421 48 414 58 56
Váš nákupný košík je prázdny!
Hlavičkový papier slúži na tlač faktúr, dokladov a firemnú korešpondenciu. Graficky totožné dokumenty pomáhajú zákazníkovi vás rozoznať od ostatných, konkurenčných spoločností. Firemné tlačoviny sú prostriedkom, akým sa prezentujete pred verejnosťou a klientom, preto venujte ich vzhľadu dostatočnú pozornosť.
Obsah šablóny hlavičkového papiera
Hlavička by mala obsahovať stručný text s najdôležitejšími informáciami o firme, a to znamená:
- názov,
- adresu,
- slogan alebo veľmi stručne vyjadrený predmet podnikania.
Použite len jeden typ písma.
Kvalitné grafické spracovanie hlavičkového papiera reprezentuje vysoký štandard vnútrofiremnej štruktúry. V prezentačnej grafike firmy vždy platí, že menej je viac. Vyhnite sa výstredným farebným kontrastom a zvoľte radšej jemné odtiene. Ak máte logo výrazných, sýtych farieb, v ďalšej úprave hlavičky už iné odtiene nepoužívajte. Jednoduché, čisté línie grafického spracovania efektívne podčiarknu informácie v textovom poli.
Druhá strana hlavičkového papiera môže byť rovnaká ako prvá, mierne pozmenená, alebo úplne čistá.
Ako si vytvoriť šablónu?
Hlavičkový papier si dokážete vytvoriť sami pomocou grafického alebo textového editora.
Programy ponúkajú možnosť zapnutia hlavičky a päty, v nastaveniach nájdete veľa rôznych parametrov na ich úpravu.
Dôležité je, aby bola hlavička oddelená od textu čiarou adekvátnej hrúbky. Vložte svoje logo ako obrázok s dostatočne veľkým rozlíšením, najlepšie vektorovým, do ľavého horného roku. Do pravej strany zas umiestnite text.
Záhlavie môžete využiť ako priestor pre stručné informácie o firme. (Podrobný návod pre OpenOffice nájdete tu).&am